خبرنگار

ساخت وبلاگ

زمانی که کمپانی سامسونگ از گلکسی s4 رونمایی کرد با استقبال کاربران زیادی روبرو شد به گونه ای که تا به امروز نیز این مدل گوشی توانسته است محبویت خود را در میان کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ حفظ کند، سامسونگ s4 که نسل چهارم از گلکسی خانواده S می باشد از قابلیت های جالب و متنوع به همراه سخت افزاری توانمند برخوردار است که در زمره پرفروش ترین گوشی های هوشمند در تمام دنیا می باشد.

لازم است که بدانید گوشی سامسونگ s4 در دو نسخه عرضه شد که هر دوی آن ها از قابلیت های یکسانی بر خوردار بودند و تفاوت اساسی میان این دو در نوع پردازنده به کار رفته در آن ها بود.

از انجا که مبحث اصلی مقاله ما در مورد باتری اصلی سامسونگ s4 می باشد لذا در ادامه به ذکر مشخصات باتری این مدل گوشی محبوب می پردازیم و اطلاعات مفیدی در رابطه با چگونگی تشخیص باتری اصلی سامسونگ S4 در اختیارتان قرار می دهیم پس دعوت می کنم با ما همراه باشید

مشخصات باتری اورجینال سامسونگ S4

کد درج شده بر روی این باتری IB600BE می باشد که از ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعتی با خروجی 3.8 ولت برخوردار می باشد، از انجا که این مدل گوشی یکی از پرچمداران سامسونگ به شمار می آید و بعد از گذشت چندین سال از ورود آن به بازار هنوز هم در زمره گوشی های با قابلیت و کاربرد بالا قرار دارد لذا یکی از مهم ترین دغدغه کاربران آن پیدا کردن باتری اصلی و اورجینال آن است زیرا همانطور که می دانید باتری تمامی گوشی های هوشمند به مرور دچار کاهش ظرفیت شده و  عمر مفید آن ها به پایان می رسد که در این صورت نیاز به تعویض پیدا می کنند، اما ما به کاربران سامسونگ S4 نوید فروشگاه انلاین فونی شاپ در عرضه باتری اورجینال s4 را می دهیم و اعلام می کنیم با وجود فروشگاه معتبر فونی شاپ دیگر جای هیچگونه نگرانی نبوده و می توانید باتری اصلی سامسونگ S4 را با ضمانت 2 ساله و خیالی آسوده از اصل بودن آن از این فروشگاه خریداری کنید

تشخیص باتری اصلی سامسونگ S4

فونی شاپ در ادامه این مقاله به بررسی چگونگی تشخیص باتری اصلی گلکسی S4 می پردازد و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار کاربران این مد گوشی قرار می دهد

  • تگ nfc

از طریق تگ nfc که بر روی باتری اصلی S4 قرار دارد می توانید به راحتی اصل بودن آن را تشخیص دهید توجه داشته باشید همانگونه که در تصویر ذیل نیز مشخص است این تگ با حالت برامدگی بر روی باتری قابل رویت می باشد.

 

 

  • کیفیت چاپ

روش دیگر برای اصل بودن باتری S4، توجه به کیفیت چاپ بر روی باتری است، باتری های اورجینال از کیفیت چاپ بالا و واضحی برخوردار می باشند که کاربر تنها با کمی دقت می تواند به راحتی آن را تشخیص دهد.

 

 

حال می خواهیم بدانیم که چه زمانی برای تعویض باتری سامسونگ S4 باید اقدام کنیم که در ادامه علائم تشخیص خرابی باتری S4 را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم

علائم تشخیص خرابی باتری S4

  • تخلیه و پر شدن سریع باتری

یکی از علائمی که نشان دهنده پایان عمر مفید باتری S4 است تخلیه سریع باتری و همچنین سرعت شارژدهی آن است که سریعتر از زمان نرمال باتری گوشی S4 خالی و یا پر می شود.

  • باد کردن باتری S4

یکی دیگر از عواملی که نشان از خرابی باتری می دهد باد کردن آن است که لازم است در صورت مشاهده چنین موردی هر چه سریعتر S4 را از فونی شاپ خریداری کرده و آن را جایگزین باتری قبلی کنید زیرا این نوع خرابی ممکن است به  ال سی دی گوشی نیز صدمه وارد کند.

  • خاموش شدن ناگهانی گوشی بدون هشدار قبلی

ممکن است زمانی که در حال استفاده از گوشی هستید و میزان شارژ کافی باشد به یکباره گوشی خاموش شود در صورت مواجه با چنین موردی ابتدا روش کالیبره کردن باتری را انجام دهید در صورتی که مجددا با خاموش شدن ناگهانی گوشی مواجه شدید بدین معنا است که باتری گوشی شما نیاز به تعویض دارد.

تعویض باتری سامسونگ S4

 تعویض باتری S4 کار ارحتی است و برای این کار نیاز به مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ندارید تنها کافی است بعد از دریافت باتری اورجینال خریداری شده از فروشگاه انلاین فونی شاپ https://fonishop.com، درب پشت گوشی را برداشته و باتری جدید را جایگزین باتری فرسوده قدیمی کنید.

 

خبرنگار...
ما را در سایت خبرنگار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خبرنگار khabarnegar بازدید : 259 تاريخ : 20 اسفند 1399 ساعت: 1:37

وزارت دفاع عربستان سعودی از برگزاری رزمایش مشترک هوایی با آمریکا خبر داد.

نیروی هوایی آمریکا هدف از این تمرین مشترک را که در غرب عربستان سعودی برگزار می شود، ارتقای توانمندی های هوایی اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، این تمرین مشترک که «اژدها» نام دارد از روز یکشنبه آغاز شده است.

آموزش رهگیری تاکتیکی، آموزش رزمی و پاتک هوایی، انهدام پدافندهای هوایی دشمن و هماهنگی عملیاتی از اهداف تمرین مشترک ریاض و واشنگتن اعلام شده است.

عربستان یکی از شرکای راهبردی آمریکا محسوب می شود و سالانه تجهیزات نظامی هنگفتی از واشنگتن خریداری می کند.

خبرنگار...
ما را در سایت خبرنگار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خبرنگار khabarnegar بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 0:34

 

همین حالا شما هم میتونید در با کیفیت ترین کلاس غیرحضوری آموزش زبان انگلیسی با نام دانش زبان که در مدرسه مجازی عطایی آنلاین برگزار میشن ثبت نام کنید. شما هم میتونید همین حالا از فروشگاه محصولات آموزش زبان انگلیسی استاد عطایی این بسته رو سفارش بدید و درب منزل خودتون تحویل بگیرید و شروع به یادگیری کنید. برای ثبت نام در کلاس فرانسه آموزشگاه زبان برتر و یا اطلاع از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های زبان فرانسه با آموزشگاه زبان برتر تماس بگیرید. پس برای تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی، مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید. زبان آموزان به راحتی با ثبت نام در این سایت و انجام تعیین سطح آنلاین می توانند شروع به یادگیری زبان در این سایت آموزش زبان کنند. آموزش زبان فرانسه با کتاب های آموزشی مختلفی برگزار می شوند که بسته به هدف دانشجویان از یادگیری زبان فرانسه و سطح آنها در زبان فرانسه تعیین می شوند. این مزان جستجو درخواست ها آموزش آنلاین کاربران اینترنت در سرتاسر جهان را نشان میدهد. فیلم های آموزشی این کتاب یادگیری مطالب را تسهیل بخشیده ، و پیشرفت زبان آموزان را تسریع خواهد بخشید ، همچنین نرم افزار های جانبی آموزش زبان انگلیسی ، همراه با کتاب این فرصت را برای زبان آموز فراهم می نماید ، تا به ارزیابی خود پرداخته و به اصلاح اشکالات خود بپردازد . 

امیدوارم منظور من رو بد متوجه نشده باشید، من منظورم این نیست که این نرم افزارها بد هستند. یک سری هم مثل سی دی های نصرت هستند که صرفا فقط تکرار یک سری جملات فارسی به انگلیسی هست و عملا آموزشی در کار نیست و باز هم من تا حالا ندیدم کسی با سی دی های نصرت هم زبان یاد بگیره. در نهایت انتظار دارید که زبان آموز هم بتواند همه آموزههای شما را ارائه دهند. در زمینه امادگی جهت ازمونها قبل از نام موسسات و آموزشگاه ها میتوان گفت جایگاه اساتید و مدرسین ارائه دهنده بسیار بسیار مهمتر خواهد بود. تعداد آموزشگاههای و مدرسین که کلاس ها و دوره های آیلتس IELTS تبریز برگزار می کنند بسیار اندک و کمتر از تعداد انگشتهای دست می باشد، و افراد و آموزشگاههای زیادی مدعی برگزاری دوره های آیلتس در مدت زمان کم و تضمینی می باشند در صورتی که مدرس زبان انگلیسی هر چند در تدریس زبان انگلیسی خبره باشند باز با این حال نمی تواند آیلتس را تدریس کنند چون آموزش آیلتس کملا کاری تخصصی و تکنیکال می باشد.

3. بیشتر افرادی که قصد مهاجرت به کبک کانادا را دارند، باید زبان فرانسه را باید به خوبی یاد بگیرند و حتی مدرک زبان فرانسه را باید دریافت کنند که مدرسین ما در موسسه زبان فرانسه برتر آنها را یاری می کنند تا به این امر دست یابند. موفقیت های بی شمار دانشجویان ما در زبان های مختلف گواه بر داشتن کادری مجرب است. هم چنین سری فیلم های آموزشی زبان فرانسه به نام extr@ استفاده می شوند تا دانشجویان بتوانند مهارت شنیداری زبان فرانسه خود را ارتقا بخشند و هم چنین سریعتر به مکالمه فرانسوی آشنا شوند و از لهجه آنها بهره ببرند. در قسمت گفتاری زبان نروژی هر بخشی از نروژ دارای لهجه خاص خود می باشد و دانشجویان و دانش آموزان نروژی می توانند آزادانه با لهجه مورد نظر خود در مدرسه ها صحبت کنند. 5. بعد از انگلیسی و اسپانیایی، فرانسوی سومین زبانی است که در آمریکا صحبت میشود. با توجه به گسترش و رشد بی رویه انواع آموزشگاه زبان و موسسات آموزش زبان انگلیسی در سطح کشور که گاه دیده می شود خروجی های مناسبی نداشته و منطبق با معیارها و استانداردهای آموزشی در این زمینه نمی باشد.

قبل از فراگیر شدن اینترنت و حتی همین حالا، دوره های آموزش از راه دور زبان انگلیسی گزینه ای (از روی ناچاری) برای خیلی از مردم بود و این دوره ها هم کارایی چندانی در گذشته نداشتن ولی باز هم ما سعی کردیم که این مشکل رو هم حل کنیم. در این پست قصد داریم ۱۲ تا از موسسات باکیفیت آموزش زبان انگلیسی در تهران و شعبه های آنها در دیگر شهر ها را معرفی کنیم که هم در زمینه انگلیسی عمومی و هم در زمینه آزمون های تافل و آیلتس، سطح بالاتری دارند. تقریباً در حدود 128 ملیون نفر به زبان فرانسه صحبت می کنند. می باشد. استفاده از تصاویر بسیار زیاد و مرتبط، تلفیق اینترنت و رسانه های دیجیتال در فرآیند یادگیری، بهبود مهارت یادگیری انفرادی، ارتباط تصاویر و کلمات برای یاد آوری بهتر، ارائه نکات یادگیری، موضوعات و مفاهیمی که باعث جذب توجه و علایق زبان آموزان شود، قابل مدیریت بودن طول درس ها بر اساس توجه زبان آموزان، ارائه نکات گرامری با رنگ ها ( که در زبان آلمانی بسیار مهم است ) از ویژگی های این کتاب آموزش زبان آلمانی می باشد. این انیمه پتانسیلهای زیادی را به عنوان یک منبع یادگیری برای زبانآموزان در تمام سطوح ارائه میدهد.

خبرنگار...
ما را در سایت خبرنگار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خبرنگار khabarnegar بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 0:33